sreda, 25. januar 2012

Slikarka Sonja Hahn razstavlja v Domu starejših občanov v Šiški

Pred dnevi so v Domu starejših občanov v Šiški odprli slikarsko razstavo 'Abstrakcije' ljubiteljske slikarke Sonje Hahn. Gre za slikarska dela v katerih se je slikarka, ki je kot socialna oskrbovalka za pomoč na domu zaposlena pri ljubljanskem Zavodu za oskrbo na domu, podala v svojo podzavest kjer čepijo goste kepe globokih rdečin, ki polzijo po živahnih in slikovitih fantazmah, ki venomer bežijo, ter včasih celo pokukajo v opazovalca in že se v naslednjem trenutku lahkotno zmuznejo.

Slikarska dela Sonje Hahn krasijo domsko jedilnico















Ta hipna srečanja nas lahko globoko pretresejo, ker nam za hip razkrijejo kdo smo ali pa nas na preprost način približajo avtoričini resnici, ki je prav tako globoko zasidrana v njeni notranjosti. V pogovoru z njo se lahko izgubite, začutite bitje njenega srca in skorajda podoživite njeno resnico, ki se vedno znova v plazu smeha izstreli tja nekam v nebo, kjer ni oblakov, ampak le svetlo, toplo, vsem nam znano Sonce.

Slikarska dela hodnike polepšajo
Slikarka Sonja, ki ljubi življenje je v pogovoru med drugim povedala: »Zelo sem vesela in počaščena, ker se je otvoritve razstave udeležilo tako veliko čudovitih in dobro razpoloženih ljudi, ki so del mene in mojega vsakdanjega življenja in dela. Zato ima vsaka moja slika svoj pomen in vsak si jo lahko razlaga po svoje.« V nadaljevanju pa je poudarila: »Z akvareli sem poskušala pričarati in izraziti delček svoje duše in prepričana sem, da bo v teh slikarskih delih marsikdo našel samega sebe.«