četrtek, 25. december 2014

Božično kosilo v Gostišču Draga

Za Božič sem se odzval povabilu in se na božično kosilo odpravil v Gostišče Draga v dolini Drage pri Begunjah, ki sem ga spoznal na Okusih Radolce. Ni mi bilo žal, da sem se tako odločil. Poleg lepega vremena, čistega zraka in miru sem bil deležen lepega sprejema, dobre postrežbe in odličnega kosila s štirimi hodi.  

09-IMG_3097

Za predjed so mi postregli šunkine zvitke muslin s francosko solato. Sledila je gobova juha. Za glavno jed pa je bil na velikem krožniku srnin medaljon v brusnični omaki in domači slani sirovi štruklji, ki so tudi sestavni del ponudbe Okusi Radolce. Poleg je bila še mešana solata in za konec zelo dobra sladica, ki se ji reče Blejska grmada.



Gostišče Draga je znana po domači slovenski kuhinji, ki izbira živila lokalnega izbora in slovenskega porekla. Predvsem so poznani po skrbno pripravljeni divjačini in ribah iz domačega ribnika. Bolj podrobno pa se o Gostišču Draga lahko seznanite na njihovi spletni strani http://www.gostisce-draga.si/ 


Foto: Janez Platiše