četrtek, 21. maj 2015

Alenka Slavinec - Jaz sem darovalec

Ljubljana, maj 2015 - V sklopu projekta 1000 knjig 1000 podpisov bo do 24. maja 2015 v Steklenem atriju Mestne hiše na ogled fotografska razstava Alenke Slavinec z naslovom H2O, ki predstavlja opus fotografij iz knjige Jaz sem darovalec, avtorice Tee Gajšek. Gre za projekt 1000 knjig 1000 podpisov, Jaz sem darovalec



V aprilu je izšla knjiga Jaz sem Darovalec, izjava, ki je Lii dvakrat rešila življenje. Avtorica knjige je mama Tea GAJŠEK, 17 letne hčere Lie, ki ima dvakrat presajena pljuča. Knjiga je obogatena s fotografijami mednarodno priznane fotografinje Alenke SLAVINEC. Fotografije, ki so razstavljene v ljubljanski Mestni hiši, so na temo voda in tako simbolizirajo življenje v vseh stanjih.



Projekt je neposredno vezan na izid knjige in je na pobudo avtoric Tee GAJŠEK in Alenke SLAVINEC zastavljen širše in družbeno odgovorno, saj je njun namen, da bi se ljudje zavedali pomembnosti darovanja organov. Ker pa je v naši družbi transplantacija še tabu tema, so pozvali k sodelovanju tudi Mestno občino Ljubljana. O darovanju organov se premalo govori v družinah, šolah, in družbi. V kolikor nam uspe to ozavestiti in jemati kot del vsakdanja bo verjetno marsikatero življenje rešeno, mogoče tudi naše.



Namen projekta 1000 knjig in 1000 podpisov je v obdobju enega leta skupaj s Transplant Slovenija izpeljati akcijo, da bi vsaka knjiga imela darovalca. Kar ne pomeni, da mora kupec oz. lastnik knjige podpisati izjavo. Gre za simboličen naslov akcije s konkretnim ciljem, ki je lahko dosežen s konkretnim ozaveščanjem in akcijami, ki so cilj omenjenega sodelovanja. Avtorica je pripravljena obiskati tudi šole ali podjetja, v kolikor bi to bila želja, in spregovoriti o knjigi in tej temi.