nedelja, 12. julij 2015

Oddih v upokojenskem hotelu Delfin v Izoli je prijeten

V upokojenskem hotelu Delfin v Izoli sem se mudil na kratkem oddihu. Nisem pričakoval, da je ta hotel, ki ima tri zvezdice tako urejen in da je tako lepo in dobro opremljen ter, da ima po ugodni ceni tudi zelo dobre hotelske in gostinske storitve. Prišel sem v največji vročini in prav prileglo se je ko sem vstopil v klimatiziran hotel in sobo z balkonom, ki je bila opremljena z brezžičnim internetom in TV. Novost pa je uvajanje knajpanja v Kneippovem vrtu.

Plaža Hotela Delfin v Izoli. Foto Platiše

Potem se pa lahko izbiral plažo na obali, velik bazen z morsko vodo pred hotelom ali notranje bazene v katerih je jutranja telovadba. Telovadba pa poteka tudi v telovadnici. Zunaj je dovolj prijetne sence. Tudi jaz sem jo užival na terasi in naletel na upokojence iz UD Voličina iz Občine Lenart in Dupleka ko so se pripravljali na fotografiranje z Nino Golob, direktorico Hotela Delfin.

Zunanji bazen s slano vodo Hotela Delfin. Foto Platiše

Dobro razpoloženi upokojenci iz Voličine organizirano hodijo na oddih v Hotel Delfin od leta 2002. Nekaj let kasneje pa so se jim pridružili še upokojenci iz Dupleka. Ko zberejo prijave in datum oddiha naročijo avtobus, ki jih odpelje v Izolo in jih potem ko zaključijo oddih pride ponovno iskat.

Kneippov vrt. S knajpanjem bodo pričeli v maju naslednje leto. Foto Zagoršek.

Srečal sem tudi Jankota Leskošek iz Kamnika in Vido Novak iz Ljubljane, ki sta se pred trinajstimi leti spoznala v Hotelu Delfin in od takrat vsako leto skupaj prihajata na oddih in silvestrovanje. Prosil sem jih za pogovor. Poglejte in poslušajte kaj sta povedala.