petek, 18. september 2015

Telekom Slovenije bo beguncem pomagal s telefonskimi in internetnimi storitvami

Ljubljana, 18. septembra – Telekom Slovenije bo v sodelovanju z Rdečim križem Slovenije beguncem, ki prihajajo v Slovenijo in ki se bodo želeli javiti sorodnikom, pomagal s predplačniškimi mobilnimi karticami s prednaloženim imetjem. V Telekomu Slovenije se z Rdečim križem Slovenije dogovarjajo tudi za vzpostavitev internetnih kotičkov v begunskih centrih, kjer bo za to možnost, v katerih bodo beguncem na voljo računalniki z dostopom do interneta.

»Za ljudi, ki so zapustili svoje domove in se odpravili v neznano, je komunikacija in povezanost s svojimi družinami, sorodniki ali prijatelji, izredno pomembna. Za nas je dostop do interneta in možnost telefoniranja od kjerkoli in kadarkoli samoumevna, beguncem pa lahko s tem, da jim omogočimo, da slišijo glas bližnjega, vsaj malo polepšamo dan. To je najmanj, kar lahko storimo s povsem človeškega vidika,« ob tem pravi Katarina Prešeren, vodja Službe za odnose z javnostmi v Telekomu Slovenije.

Telekom Slovenije, ki sicer redno sodeluje s slovenskimi humanitarnimi organizacijami in projekti ter z donacijami omogoča boljše in lepše življenje tistim, ki so pomoči najbolj potrebni, je zaenkrat pripravil 2.000 predplačniških mobilnih kartic.