nedelja, 11. september 2016

Evropski podjetnik leta 2016 je Ana Laure Rednak iz Velenja

Izvršna direktorica Skaze iz Velenja Ana Laura Rednak, dobitnica nagrade Evropski podjetnik leta 2016 (European CEO Entrepreneur Of The Year 2016) za vzhodno Evropo v kategoriji predelovalna industrija je ob prejemu nagrade povedala:

"Leta 2008, ko sem se pridružila podjetju Skaza, si niti v sanjah nisem predstavljala, da bom že pri 38-ih letih posegala po najboljših evropskih priznanjih, kot je European CEO Enterpreneur Of The Year. Ambicioznost, drznost in avtentičnost so vrline, ki so me takrat pripeljale v okolje, v katerem še danes uživam v vsakodnevnih odločitvah, v katerem mi učenje predstavlja odpiranje novih priložnosti in v katerem dejansko živim svoje sanje. Komisija mi je odločitev za prvo mesto sporočila osebno. Še danes mi v glavi odzvanjajo besede, da mi je prvo mesto prinesla kombinacija moje osebnosti, rezultatov podjetja in drznosti v strategiji prehoda v lastno znamčenje."