sreda, 2. november 2016

VitaTronic varuje pred sevanjem in izboljšuje zdravje

Harmonizator prostora VitaTronic izravnava magnetnega polja v električno onesnaženem okolju, pri zemeljskem sevanju in vodnih žilah. Omogoča zdrav in krepčilen spanec, izboljša koncentracijo in učinkovitost. Manjši je primeren je za prostore in pisarne, večji pa za hiše in vile.


VitaTronic aktivira vseh 7 glavnih čakr hkrati, kar ima celostni učinek na človeško telo in usklajuje energijo, ki izboljšuje zdravje. Zato se nam poveča vitalnost, dobre počutje, veselje do življenja, izboljša se koncentracija in učinkovitost, krepi se imunski sistem in aktivira zdravilne energije.

Tina iz Škofje Loke je takole opisala svojo izkušnjo z uporabo VitaTronic-om: "Zelo dolgo sem imela velike težave s spanjem. Preizkusila sem vse mogoče metode od tega, da sem pila toplo mleko z medom pred spanjem, da sem hodila spat vedno ob isti uri, da nisem pred spanjem izvajala kakšnih stresnih športov, sestankov... Nič ni pomagalo.



Potem pa sem na spletu slučajno našla nekaj o harmonizaciji prostora in se dogovorila za brezplačno 14-dnevno testiranje mini VitaTronic-a. Namestila sem ga v spalnico, blizu postelje in stran od električnih naprav, kot je priporočilo prodajalca za namestitev naprave. Že prvo noč sem celo noč spala in tudi vse naslednje dni kolikor sem imela napravo doma. Po 14 dneh sem se odločila, da napravo kupim. Zelo sem hvaležna, da sem lahko napravo dobila v brezplačno testiranje, saj sicer ne vem, če bi verjela, da naprava res pomaga."

Uporaba VitaTronic-a je priporočljiva tudi za osebno fizično regeneracijo. Če se postavimo ob ali sedemo nad VitaTronic bomo aktivirali pretok energije v celicah in telesu. Zmanjšala se nam bo napetost in stres. Odpravljene bodo tudi blokade, saj naravne frekvence aktivirajo celice in organe.

Za podrobnejše informacije in 14 dnevni preizkus VitaTronic pokličite Barbaro Kraševec na telefonsko številko 041 344 865 ali ji pišite na e-mail: barbara@medipost.si Lahko pa si ogledate tudi spletno stran in trgovino: http://www.medipost.si/