sobota, 4. februar 2017

Agropop se vrača z novim muzikalom Alpska saga

Na slovensko glasbeno in gledališko sceno prihaja novi muzikal Alpska saga, ki je nastal po melodijah kultne skupine Agropop. V Vodnikovi domačiji (Štalca pri Vodniku), so nam njeni ustvarjalci ter igralska zasedba predstavili delček tega zabavnega muzikala, ki bo kmalu osvojil gledališke odre in slovenska srca. V predstavi se bodo zvrstile največje uspešnice skupine Agropop - Franček Piromanček, Jasmina, Ti si moj sonček, Ne verjemi, Ljubi me divja zver, Srečni smo Slovenčki in seveda Samo milijon nas še živi. Vrhunec pa bosta še dve novi uspešnici – Pleš Slovenka in Če hočeš moja bit.


Muzikal Alpska saga bo uprizoril zgodbo vaške zgube - Frančka, ki je v želji, da bi osvojil mestno dekle in dobil svetovno slavo, za sabo pustil kmečko dekle, starše in veliko kmetijo. Vse, da bi postal velik in slaven v velikem mestu, v Ljubljani. Pazite se, Franček prihaja! Premiera muzikala bo 1. aprila v Špas teatru, pred tem pa bosta še dve predpremieri, in sicer 30. in 31. marca. Dobro voljo pa bodo z gostovanji že v mesecu aprilu širili po celi Sloveniji.



V glavnih vlogah nastopajo Tilen Artač, Ana Maria Mitić, Jernej Čampelj in Kristina Mišović, ki so se že predstavili kot Franček, Lojzka, Sandokan in Jasmina. Zgodbo je napisala Desa Muck, režiser je Jure Ivanušič, koreograf Matevž Česen, glasbeni producent Miha Gorše, producent Aleš Klinar, izvršni producent Gorazd Slak in koproducent Špas teater, ki je tudi ekskluzivni prodajalec predstave.


Desa Muck je o nastajanju povedala: »Ko sem pisala zgodbo, sem bila zelo vesela. Skušala sem ohraniti prvine muzikala in Agropopa, poskušala sem vstaviti nekaj ironičnosti do slovenskih navad, in ker je to muzikal, sem vstavila tudi nekaj romantike (smeh)". Tilen Artač, ki bo uprizoril Frančka, pa je v šali dodal: »Moja vloga kot Franček, je resnično velik izziv, ker nisem ne profesionalen pevec, ne profesionalen igralec in tudi plesati ne znam. (smeh) Se pa vsega skupaj že zelo veselim.«


Muzikal bo pospremila tudi nova skladba: »Če hočeš moja bit«, ki jo izvaja Agropop & Franček Piromanček – Tilen Artač. Avtor glasbe in besedila je Aleš Klinar. Gre za prvo novo skladbo Agropopa po 18-ih letih, s specialnim gostom Frančkom Piromančkom. Na predstavitvi novega muzikala smo jo prvič slišali in že odzvanja v naših ušesih.