torek, 19. september 2017

Zlate slovenske košarkarje prvi pozdravil Arno Schuster, direktor Adrie Airways

Zg. Brnik, 18.9.2017 - »Ponosen sem, da je lahko tudi Adria Airways del tega zgodovinskega trenutka, ki so ga s sijajno igro dosegli slovenski košarkarji. Vesel sem, da lahko z zlatimi fanti in celotno državo praznujemo največji uspeh v slovenski zgodovini moštvenih športov,« je povedal Arno Schuster, direktor Adrie Airways, ki je ob pristanku letala na brniškem letališču prvi pozdravil nove evropske prvake. 

Direktor Adrie Airways Arno Schuster je med prvimi pozdravil zlate slovenske košarkarske junake, foto Saša Despot.


Pri našem vodilnem regionalnem letalskem prevozniku, ki Ljubljano tedensko povezuje z več kot 190 rednimi leti, so se zlatim košarkarjem namreč poklonili tako, da so jim omogočili let nazaj iz zmagoslavnega Carigrada. Prihod letala, ki je pripeljalo zmagovalno ekipo, so pospremili tudi s častnim pozdravom z vodnim tušem.

Schuster je kapetanu Goranu Dragiću čestital za izjemen uspeh, foto Saša Despot.


»Hvala vam, da ste poleg mene in mojih sodelavcev navdihnili vse državljane in državljanke Slovenije. Resnično ste se pokazali kot veliki ambasadorji države. V imenu Adrie Airways vam povem, da nam je bilo to, da smo vas lahko pripeljali nazaj domov, v velik privilegij in zadovoljstvo,« je s ponosom dejal nepremagljivi dvanajsterici. 

Adria je z velikim zadovoljstvom zlate fante pripeljala v Slovenijo, foto Saša Despot.


»V primerjavi s tem, kar smo lahko videli preteklo nedeljo, lahko rečem, da mi je bilo kot dolgoletnemu košarkarskemu navijaču spremljanje zadnjega finala ameriške lige NBA dolgočasno. Navdušen sem bil nad vašo izjemno igro in fenomenalnim timskim nastopom,« je še dodal pred genialnim kapetanom Goranom Dragićem.

Košarkarski junaki so se z zlatimi črkami zapisali v slovensko zgodovino moštvenih športov, foto Saša Despot.