SES prihodnost nakupovalnih središč vidi v večnamenskih lokacijah, ki ne združujejo le nakupovanja, temveč tudi doživetje kulinarike, preživljanje prostega časa, druženje in kulturo. Tako bo tudi zasnovana najsodobnejša Aleja v treh nadstropjih z dvema podzemnima garažama. To bo peti center družbe SES v Sloveniji. Z nakupovalnim središčem bo ustvarjeno približno 700 novih delovnih mest. Na 32.000 kvadratnih metrih zakupljenih površin bo nudil trgovine, ter ponudnike gostinskih in servisnih storitev.
Fasada Aleje bo predstavlja arhitekturni vrhunec, saj bo izdelana iz posebej obdelanega jekla in bo posnemala luske zmaja, simbolične živali z grba mesta Ljubljana. SES pri načrtovanju in upravljanju upošteva regionalne vidike. Nakupovalna središča se na ta način še močneje zlijejo z okoljem. Tako pa je tudi z imenom. Ime Aleja je tesno povezano s Šiško in prihodnjo usmeritvijo nakupovalnega središča: urbana aleja, urbano območje za srečanja, ki obiskovalcem ponuja sprostitev, prostor za potepanje, doživljanje prijetnih trenutkov in doživetij v središču urbanega okolja.
Z Alejo prihajajo v Šiško povsem nove blagovne znamke
Aleja bo v Šiški ponujala 80 trgovin številnih blagovnih znamk, med njimi najsodobnejši Interspar v Sloveniji, drogerijo Müller, tehničnega trgovca Big Bang, modno ponudbo iz XYZ, H&M in Hervisa ter MASS. V središče prihajajo številne trgovine priznanih blagovnih znamk, kot so Calzedonia, Max&Co., S.Oliver, Black Label, Comma, Tommy Hilfiger, Pandora, Intimissimi, SuperDry in Buzz. Povsem nova blagovna znamka v Sloveniji pa bo Sport Vision.
Prvi pravi oddelek z raznovrstno kulinariko »Foodcourt« in največja aktivna streha
V drugem nadstropju Aleje bo na voljo prvi pravi oddelek z raznovrstno ponudbo hrane (»Foodcourt«) z različnimi restavracijami s postrežbo ter ponudniki hitre prehrane in prigrizkov. Raztezal se bo na 2300 m2 površine, 800 m2 površine pa bodo predstavljale kavarne. Obiskovalci bodo lahko, zahvaljujoč ogromni stekleni kupoli, uživali v svetlem okolju. Gostinski predel bo ponudil veliko zunanjo teraso za vse gostinske obrate.
'Foodcourt' bo tako neposredno povezan s privlačno ponudbo športnih in prostočasnih dejavnosti na strehi. Aktivna ozelenjena streha ('Activity Roof') bo na skupno 6.200 m2 površine nudila vse, kar si srce športnika lahko poželi. Streha doživetja je nastala pod geslom 'Tek nad strehami mesta'. Na voljo bodo igrišča za odbojko, košarko in nogomet, fitnes park, tekaška proga in otroško igrišče na prostem.
Neposredno pred središčem Aleja bo nastala tlačilna steza oz. krožni poligon za pumptruck. Ta bo imel dve stezi, manjšo dolžine približno 50 metrov in večjo dolžine približno 125 metrov.
Največje nadzorovano otroško igrišče v Sloveniji
Na površini več kot 500 kvadratnih metrov se bo v Aleji raztezal prvi Planet Lollipop v Sloveniji, največje pokrito otroško igrišče v slovenskih nakupovalnih središčih. Blagovno znamko Planet Lollipop je podjetje SES razvilo za najmlajše obiskovalke in obiskovalce od treh let naprej. Otroški doživljajski svet se bo odlikoval po otrokom prilagojeni opremi, kakovostnem varstvu in visokokakovostnih materialih. Nudil bo tudi ločene sobe za zabave in praznovanje otroških rojstnih dni.