Društvo turističnih novinarjev Slovenije nagrado Kristalni Triglav za izjemen prispevek k razvoju slovenskega turizma in vidne dosežke v turizmu podeljuje od leta 2011. Letošnji prejemnik te prestižne nagrade je BTC City Ljubljana, ki je eno največjih poslovnih, nakupovalnih, rekreativno-zabaviščnih in kulturnih središče v Evropi. Vsako leto ga obišče 21 milijonov obiskovalcev, med njimi pa niso le prebivalci Ljubljane in okolice, ampak tudi turisti iz številnih držav po svetu. Ti dokazujejo, da gre za eno najbolj priljubljenih središč v tem delu Evrope, ki ponuja zaokroženo turistično ponudbo.
Kot je zapisano v obrazložitvi prejema nagrade Kristalni Triglav, BTC City Ljubljana ponuja številne izjemne nakupne priložnosti, nepozabna doživetja in unikatna razvajanja brbončic. V osrčju ponudbe BTC Cityju Ljubljana je več kot 450 trgovin, v katerih lahko obiskovalci izbirajo med 10.000 blagovnimi znamkami. Poleg nakupov lahko odkrivajo tudi okuse več kot 70 kulinaričnih ponudnikov, ki se povezujejo pod blagovno znamko Food Bluz – Okusni Bluz. V najvišji stavbi v Sloveniji - Kristalni Palači - ki je ena pomembnejših turističnih atrakcij Ljubljane, pa poleg odlične kavarniške ponudbe in izjemnega razgleda poslovnim obiskovalcem ponujajo tudi kongresne storitve.
BTC City Ljubljana je hkrati mesto kulture in umetnosti. Obiskovalci se lahko sprehodijo po BTC City Art Touru in občudujejo razstavljene skulpture, se udeležijo dogodkov v SiTi Teatru BTC, ki že deset let ponuja vrhunske gledališke predstave, koncerte, stand-up komedije in druge kulturne dogodke, ali pa si ogledajo film v kinu Kolosej. Svoj dom ima v BTC Cityju Ljubljana tudi Maraton Franja BTC City, mednarodni rekreativno-tekmovalni dogodek z najdaljšo tradicijo v Sloveniji.
Športne dogodivščine so obiskovalcem na voljo še v Vodnem mestu Atlantis ter Športnem centru Millenium. Svojo ponudbo zaokrožujejo z uresničevanjem trajnostnih projektov, ki pod okriljem poslovne enote Misija: Zeleno prinašajo pomembne izboljšave na področju odgovornega ravnanja z vodo in odpadki, energetske učinkovitosti, varnosti in prometa, spodbujanja inovativnosti in družbene odgovornosti. V BTC Cityju Ljubljana imata prostore tudi ABC pospeševalnik in ABC Hub, ustvarili so lastno zagonsko podjetje BTC Phoenix, partnerjem pa ponujajo živo testno okolje BTC Living Lab, ki omogoča razvoj novih, inovativnih poslovnih modelov.
Jože Mermal, predsednik upravnega odbora družbe BTC, je ob podelitvi nagrade izpostavil: »V družbi BTC smo veseli in počaščeni, da je Društvo turističnih novinarjev Slovenije opazilo naš prispevek k slovenskemu turizmu in nagradilo naše dolgoletno delo na področju razvoja turistične ponudbe v BTC Cityju Ljubljana. Nagrada nam poleg priznanja, da delamo v pravi smeri, pomeni tudi motivacijo za nadaljnji razvoj. Tako bomo še naprej s posluhom za napredne inovativne rešitve širili našo ponudbo številnih doživetij, ki vedno znova navdušujejo in poskrbijo za zadovoljitev vseh želja tako slovenskih kot tujih obiskovalcev.«
Drago Bulc, predsednik Društva turističnih novinarjev Slovenije, je dodal: »Eden izmed ključnih poslanstev Društva turističnih novinarjev Slovenije je, da spodbujamo razvoj turizma v Sloveniji, kar počnemo tudi s podeljevanjem nagrad Kristalni Triglav. Tako smo letos prepoznali pomembno vlogo BTC Citya Ljubljana pri širjenju turistične ponudbe v slovenski prestolnici. Poleg nakupovalnega turizma ter pestre ponudbe športnih in kulturnih dejavnosti to nakupovalno središče odlikuje tudi kulinarični turizem. Več kot 21 milijonom domačih in tujih obiskovalcev letno je na voljo pestra ponudba slovenskih in mednarodnih gastronomskih specialitet pod imenom Food Bluz. BTC City Ljubljana s tem pomembno prispeva k kulinariki kot enemu najmočnejših pospeševalcev turizma povsod po svetu.«
Foto: Janez Platiše