petek, 19. julij 2019

Digitalna vključenost in enak dostop za vse

Shenzhen, Kitajska, julij 2019 - Telekomunikacijska družba Huawei je objavila Trajnostno poročilo 2018, v katerem predstavlja štiri stebre svoje trajnostne strategije: digitalna vključenost, varnost in zanesljivost, varstvo okolja ter zdrav in skladen ekosistem. Poročilo je Huawei objavil že enajsto leto zapored.

V preteklem letu je Huawei pomagal doseči cilje trajnostnega razvoja Združenim narodom, zgraditi trajnosten in bolj vključujoč ekosistem s svojimi partnerji v industriji ter izvajati svojo lastno strategijo trajnostnega razvoja.

Predsednik Huaweija Liang Hua je na predstavitvenem dogodku dejal: “Huawei z inovacijami ustvarja vrednost za svoje stranke. Delamo vse, kar je v naši moči, da bi premostili digitalin razkorak ter izpolnili svetovne potrebe po povezanosti,” in nadaljeval: “Želimo, da bi bile digitalne storitve cenovno ugodne in enako dostopne vsem in da bi prispevali svoj delež k družbenemu in gospodarskemu razvoju.”

Liang je pojasnil, da je varstvo okolja ključna sestavina Huaweijeve pobude za trajnostni razvoj in dodal: “Energetska učinkovitost je postala ena izmed glavnih skrbi prihodnjih komunikacijskih omrežij. Manj energije moramo porabiti za prenos podatkov in zmanjšati porabo energije v energetskih sistemih na splošno. IKT tehnologija nam lahko pri tem pomaga.”

Liang je pojasnil, da je Huawei, ob raziskovanju, razvoju produktov in 5G omrežja, razvil številne inovacije. Uspeli so zmanjšati porabo energije na strani 5G za 20 odstotkov glede na povprečje v industriji. To so omogočili novi Huawei čipi, sistemska programska oprema strokovne storitve ter napredne strojne tehnologije in tehnologije za odvajanje toplote. Te inovativne tehnologije so Huawei naredile energetsko učinkovitejši, njihove rešitve pa gredo tudi v smeri zelenih tehnologij.

Kevin Tao, član uprave in predsednik Odbora za trajnostni razvoj pri družbi Huawei, je dejal: “ Prednosti digitalnih tehnologij želimo pripeljati k vsaki osebi, v vsak dom in organizacijo. Zagnali smo globalno pobudo za digitalno vključevanje imenovano TECH4ALL. Za primerjavo, Huaweijeva rešitev RuralStar je konec leta 2018 povezala 40 milijonov prebivalcev na podeželju.

“Trenutno zagotavljamo storitve za več kot 3 milijarde ljudi po vsem svetu in zavezani smo k podpori varnega delovanja omrežja povsod. To zavezo spoštujemo ne glede na vse. Na primer, leta 2018, ko je potres z magnitude 7,7 prizadel Indonezijo, je bil Huawei prvi in edini dobavitelj na lokaciji,” je dodal Tao.

Tao je napovedal tudi dve večji spremembi v njihovi novi strategiji trajnostnega razvoja. Svojo strategijo premostitve digitalnega razkoraka želijo razširiti v strategijo digitalne vključenosti, ter več pozornosti nameniti aplikacijam in veščinam. Strategijo podpore stabilnemu in varnemu delovanju omrežja ter varovanju zasebnosti uporabnikov pa želijo nadgraditi v strategijo “varnosti in zaupanja”.

Huawei vključuje trajnost v vse, kar počne – njihove inovacije, ustvarjanje vrednosti in delitev vrednosti s svojimi partnerji – da lahko s tem zagotovi večjo poslovno in družbeno vrednost. V prihodnje bo Huawei delal že bolj zavzeto in izpolnjeval svoj del pri gradnji boljše in trajnostne prihodnosti.

Trajnostno poročilo 2018 je dostopno na: http://www.huawei.com/en/sustainability/sustainability-report