Slovenska tiskovna agencija (STA) je pred dnevi pripravila zelo zanimivo in aktualno okroglo mizo na kateri so sodelujoči razpravljali o moči spletnih socialnih omrežij. Enotni so bili v tem, da mimo teh danes ne moremo več. Izpostavili so pomen ozaveščenosti, ter se dotaknili tudi lažnih spletnih strani in njihove vloge pred volitvami.
"Lažne spletne strani so bolj otroška bolezen", je dejal profesor in strokovnjak za medijske študije Marko Milosavljević. Direktor vladnega urada za komuniciranje Darijan Košir pa je menil, da se bo treba navaditi, kateri uporabniki spletnih omrežij so kredibilni in kateri ne. Direktor za programsko opremo IBM pri Interexportu Matej Golob pa pravi: "Če hoče podjetje imeti ugled, mora delati pri sebi."
Andraž Petrovčič, strokovnjak na področju spletnih komunikacij je opozoril, da je posameznik tisti, ki mora presoditi verodostojnost vira. Novinar medijske hiše Delo Lenart J. Kučić pa je izpostavil 'industrijo dvoma' in relativizem s katerim se skuša vse postaviti pod vprašaj.
Na vprašanje o vlogi spletnih socialnih omrežij na predčasnih državnozborskih volitvah je Košir izrazil prepričanje, da bo njihova vloga zelo velika. Dejal je: "Pojavljalo se bo veliko zadev, mediji pa bodo morali sami oceniti, kako uradne so." Petrovčič pa je menil, da je na to vprašanje težko odgovoriti, ker je vpliv težko meriti, in ga je zato tudi težko oceniti.
.