četrtek, 14. november 2013

O trendih slovenskih 'voditeljev dialoga'

V skednju Škrabčeve domačije v Hrovači pri Ribnici so se tokratnem pogovornem večeru pogovarjali o tem kakšni so trendi slovenskih 'voditeljev dialoga'. Pogovor je vodila znana novinarka Petra Krečmar. Izhodišče za pogovor je bil izid slovenskega prevoda knjige Voditelj dialogov – Moč sodobnega potrošnika, konec klasičnih oglaševalskih modelov belgijskega guruja komuniciranja na družbenih omrežjih Stevena Van Belleghema, ki je nedavno izšla pri Marketing Magazinu.



Današnji potrošnik ni več enak tistemu izpred nekaj desetletij, ima drugačne vrednote, navade in način življenja. Na zelo zanimivem pogovornem večeru smo lahko izvedeli vse o novih prijemih nagovarjanja, pristopih do njega in o njegovih značilnostih skozi perspektivo kreativnega direktorja slovenske agencije leta 2013 Pristop Aljoše Bagola, direktorja marketinga v SBU Beverages v Drogi Kolinski, d. d., članici Atlantic Grupe, Ranka Jelače, urednika revije Marketing magazin Marjana Novaka ter izvršne direktorice Združenja Manager Sonje Šmuc.



Besedilo in foto: Janez Platiše