sreda, 30. december 2015

Rimske terme za silvestrovo razprodane

Rimske Toplice, 29.12.2015 – Pred in med božičnimi prazniki sem veliko fotografiral in zaradi tega bil tudi dalj časa za računalnikom kar je povzročilo blažje bolečine v križu in vratnem delu hrbtenice. 



Zato sem se odpravil v Rimske terme v Rimskih Toplicah, kjer so pred nedavnim odprli referenčni center za hrbtenico in ker sem bil seznanjen, da termalna voda blagodejno in zdravilno vpliva na razne težave hrbtenice in drugih sklepov.

VIDEO - Srečal sem se z Mihom Kundih, ki je odgovoren za trženje in prodajo v Rimskih termah. Povprašal sem ga kaj gostom pripravljajo za novoletno praznovanje, kakšna je zasedenost in še nekaj o značilnostih Rimski term.



Po končanem plavanju in razgibavanju v termalnem bazenu sem se odlično počutil. Pa še nekaj, kar nisem pričakoval, se mi je zgodilo. Zamašen nos se je odprl in pričel čistiti. Znani slovenski balneolog prof. Janez Kraševac je v svoji raziskavi zapisal, da termalna voda v Rimskih termah zdravi pljučne bolezni, predvsem kronične bolezni zgornjih dihal.

Besedilo in video: Janez Platiše