Podjetje Skaza, ki izdelčne znamke proizvaja za vrsto najbolj uglednih svetovnih znamk s področja avtomobilizma, elektronike, pohištvene industrije in izdelkov za dom, je pred leti pogumno vstopilo na globalni trg tudi s svojo lastno blagovno znamko, namenjeno življenju v naravi in doma. Uveljavili so se kot inovativno podjetje, ki ga odlikuje predvsem design, barvitost izdelkov, uporaba naravi prijaznih materialov in odlična uporabniška izkušnja.
Njihove ideje in partnerske povezave so danes prepoznane že na 56 trgih svega, vendar so njihove ambicije mnogo večje. V naslednjih petih letih želijo uresničiti cilj, da je vsaj en njihov izdelek v gospodinjstvih polovice držav na svetu.
Tudi zato vlagajo pomembna sredstva za izobraževanje doma in v tujini, pa tudi za ključne svetovne branžne predstavitve. Ena takšnih je frankfurtski sejem Ambiente, ki se ga letos udeležujejo že petič.
Ambiente vsako leto postavlja trende v različnih industrijah za blago široke potrošnje, zlasti za področje prehrane, doma in bivanja nasploh, doma in v naravi. Letošnjega se udeležuje 4.460 razstavljalcev iz 94 držav. Poleg poslovnega središča predstavlja tudi stičišče visoko strokovnih predavanj ter predstavitev oblikovalcev in drugih strokovnjakov različnih industrij. Ponuja celovit pregled inovativnosti za dom in bivanje ter prikazuje potenical in zmogljivosti tega sektorja. Najpomembnejše pa ostaja dejstvo, da gre za največjo poslovno in izvozno platformo izven azijskega področja, ki za marsikatera podjetja že določa smernice uspešnosti poslovnega leta.
V Skazi imajo tako že danes dogovorjenih vrsto srečanj in sestankov z uglednimi svetovnimi trgovci iz Evrope, Japonske, Kanade, s katerimi želijo nadgraditi obstoječo mrežo uglednih poslovnih partnerjev. Na letošnjem sejmu bodo premierno in zato s posebej skrbno načrtovanimi trženjskimi aktivnostmi opozorili na dve čisto novi zvezdi v njihovem prodajnem programu, to sta Bokashi Organico Style, ki predstavlja dizajnersko dovršeno in temeljito posodobljeno različico vsem dobro poznanega domačega kompostnika Bokashi in nadgrajeni, posodobljeni, inovatvni in modularni set za življenje na prostem Pick & Go. Z obema izdelkoma načrtujejo uresničiti nov korporativni slogan in obljubo uporabnikom »Presegati pričakovanja«.