torek, 23. november 2021

Huawei in trivago sklenila strateško partnerstvo

Vodilna globalna storitev za primerjavo nastavitev trivago in Huawei, eden največjih globalnih ponudnikov informacijsko-telekomunikacijskih tehnologij ter pametnih naprav, sta objavila partnerstvo pri razvoju rešitev za okolje mobilnih storitev Huawei (HMS).


V trgovini AppGalley je tako že na voljo aplikacija trivago, ki omogoča takojšnjo primerjavo nastanitvenih ponudb vseh glavnih ponudnikov spletnih rezervacij. Da bi našli popolno počitniško destinacijo po najbolj ugodni ceni, vam je na voljo več kot 5 milijonov hotelskih in drugih ponudb za namestitev v 190 državah. S tem Huawei izpolnjujejo zavezo po stalnem dodajanju aplikacij v svojo trgovino. Tudi zaradi tega je ta letošnjega septembra zabeležila mejnik več kot 580 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov in 384,4 milijarde prenosov v letu 2020, kar je 120-odstotna rast v primerjavi z letom 2019.



»Ker je Huawei eno izmed najbolj pomembnih globalnih tehnoloških podjetij, smo navdušeni, da lahko skupaj z njim razvijamo rešitev za iskanje namestitev v ekosistemu Petal«, je povedal Axel Hefer izvršni direktor trivaga. »Rešitev za trgovino AppGallery, iskalnik in zemljevide Petal, nam omogoča nadaljevanje razvoja storitev, ki jih potrebujejo uporabniki.«



»Veselimo se sodelovanja s trivagom, vodilnim globalnim ponudnikom iskanja in primerjave ponudb za namestitev in verjamemo, da bomo lahko s skupnimi močmi razvili tehnologije in rešitve, ki bodo izstopale,« je povedal William Tian, predsednik pri podjetju Huawei Consumer BG.

Poleg tega sta partnerja s skupnimi močmi razvila rešitev za prikaz nastavitvenih ponudb v iskalniku in zemljevidih Petal (Petal Maps). S tem imajo uporabniki na voljo izredno zmogljivo orodje za iskanje, bodisi doma ali ko so na poti.