Dosežek temelji na uspešnem finančnem poslovanju, ki je zdaj že blizu ravni pred pandemijo ter večjem povpraševanju po večjem pomnilniku, zaradi povečane uporabe podatkov. Leta 2021 je Samsung dosegel 20-odstotno rast vrednosti blagovne znamke v primerjavi z letom 2020. Podobno rast pa je, kot že rečeno, zabeležil tudi v zadnjem letu. Podjetje se je na seznam top 10 blagovnih znamk prvič uvrstilo leta 2012. Tedaj je zasedelo deveto mesto. Leta 2017 je bilo uvrščeno na šesto mesto, od leta 2020 dalje pa vztraja na petem mestu lestvice.
“Podjetju Samsung je zahvaljujoč podpori naših globalnih strank uspelo dve leti zapored zabeležiti dvomestno rast vrednosti blagovne znamke,” je povedala YH Lee, izvršna podpredsednica in direktorica za trženje podjetja Samsung Electronics. “Še naprej bo delovalo povezano in na ta način zagotavljalo še boljšo in bolj navdihujočo izkušnjo za vse uporabnike.”