Ljubljana, 22. 02. 2023 – Novo ime Petal Ads za storitev Huawei Ads odraža razvoj Huaweieve platforme kot vodilne in trajnostno naravnane rešitve mobilnega oglaševanja. Poteza oznanjuje novi mejnik, saj je od uvedbe v letu 2020 zabeležila 9-kratno povečanje mreže oglaševalcev in 4-kratno povečanje mreže založnikov.
Huawei pričakuje, da bo Petal Ads v letu 2023 zabeležil
enako rast, po zaslugi konkurenčnih cen in izkoriščanja ekskluzivnih virov.
Platforma bo še naprej delovala v medsebojno povezanem ekosistemu 730 milijonov
mesečno aktivnih uporabnikov naprav Huawei z velikim poudarkom na kontekstualno
in z umetno inteligenco podprto ciljano oglaševanje.
Huawei verjame v dolgoročno partnersko rast svoje oglasne
platforme, zato bo letos več naporov usmeril v zagotavljanje varnosti in
transparentnosti.
Preimenovanje blagovne znamke nakazuje razvoj oglaševalske
platforme, ki upošteva spreminjanje navad uporabnikov na vseh napravah. Ne le
na napravah Huawei. Poleg upoštevanja podatkovnega toka, ki ga ustavijo
uporabniki naprav Huawei, to pomeni širjenje in doseganje podatkov tretjih
oseb. Kar je ključni dejavnik, zakaj platforma vsak dan zabeleži štiri
milijarde zahtev za prikaz oglasov.
Tako kot vse storitve s krovnim imenom Petal, tudi Petal Ads
v središče razvoja postavlja inovacije. Iskalnik Petal Search, zemljevidi Petal
Maps in urejevalnik videa Petal Clip, so v zadnjih letih izkoristili napredek z
umetno inteligenco podprtega iskanja, lokacijskih storitev in orodij za
ustvarjalno urejanje, da bi uporabnikom na evropskih trgih zagotovili več
izbire in več možnosti.
Zagotavljanje trajnosti v digitalnem oglaševanju je pomemben
cilj oglaševalske platforme Petal Ads. Huawei zato veliko pozornosti namenja
zmanjševanju zakasnitev in izboljšanju učinkovitosti z uporabo novih
tehnologij, kot so na primer omrežja pete generacije (5G), v skladu s
trajnostnimi zavezami oglaševalske industrije. Na ta način želijo oblikovati
ekosistem, v katerem bosta prihodek in trajnost stopala z roko v roki.
»Preimenovanje v Petal Ads predstavlja novo obdobje v
oglaševanju na pametnih napravah, saj natančneje odraža sodelovanje in
večkanalnost naše platforme, njeno trajnostno naravnanost ter spreminjajoče
navade uporabnikov,« je dejal Jaime Gonzalo, podpredsednik
Huawei Mobile Services Europe. »Tehnične inovacije na področju velikih
podatkov, obogatene resničnosti (AR) in strojnega učenja oglaševalcem nudijo
zmogljiva orodja, s katerimi lahko varno in zanesljivo dosežejo in nagovorijo
občinstvo na različnih napravah. Naš cilj je združiti vse elemente
oglaševalskega ekosistema v celovito, nenasičeno in uspešno platformo, tako da
bodo lahko vse naše stranke izkoristile izjemne oglaševalske izkušnje na
pametnih napravah. Ne glede na to, kje na svetu so«.
Osnovna načela, ki usmerjajo razvoj Petal Ads so sledeče.
Zaupanje. Oblikovanje oglaševalske izkušnje, ki ustreza potrebam strankam ob
sočasnem zagotavljanju učinkovitih rezultatov za partnerje. Inovacije.
Združevanje zmogljivosti strojne opreme z algoritmi umetne inteligence in
tehnologijami v oblaku. In kot zadnje. Rast. Ob osredotočanju na priložnosti za
monetizacijo in na trajnostne oglaševalske rešitve.
Petal Ads sodeluje z več kot 60 certificiranimi agencijami
po vsem svetu. Ime Petal je obenem postalo sinonim izrednih storitev, ki so
naložene na vse pametne naprave Huawei, kot so na primer pametni telefoni Huawei Mate 50 Pro, nova 10 in nova SE.