četrtek, 16. marec 2023

Sto dni po izidu knjige o župniku Martinu Golobu prodano preko 13 tisoč izvodov #video

Ljubljana, 16.3.2023 – Knjižna uspešnica Na spletni prižnici, ki je novembra izšla pri založbi Družina, je knjiga o veri, bogu in življenju župnika Martina Goloba. Njegova pričevanja je v knjigo zapisal novinar Lojze Grčman. Knjiga je velika uspešnica predvsem zaradi Martinove priljubljenosti med širokimi ljudskimi množicami. V prednaročilih so je prodali 1200 izvodov, trenutno pa so pri številu prodanih izvodov 13.500, zato je knjiga že v sedmem ponatisu.



Knjiga je po mnenju mladega župnika Goloba, ki je priljubljen tudi na družbenih omrežjih, v družbi zelo lepo sprejeta, kar pripisuje tudi dejstvu, da ne prinaša konflikta, predvsem pa ker daje globlji razmislek o življenju. Osebno mu je najbolj pri srcu del, ko opisuje spomine svojega otroštva in govori o svoji domači družini. "Ker sem imel lepo mladost, mi je o tem tudi najbolje govoriti," je dejal.

Lojze Grčman, ki je knjigo Na spletni prižnici napisal na podlagi 13 ur pogovorov z Martinom Golobom, pravi, da ga navdušuje, s kakšnimi občutki odhajajo ljudje iz srečanj z Martinom. "Martina imajo zaradi njegovega delovanja in topline po vsej Sloveniji za svojega župnika, duhovnika. Ko vidim, kako obogateni odhajajo ali kako sva se potrudila, da so vsaj za tisto uro, uro in pol malo pozabili na skrbi in težave in da gredo z lažjim srcem nazaj v svet, je to nekaj, kar me res zelo napolni in tudi zato bom šel z veseljem še kam."



"Vsekakor smo pričakovali, da bo knjiga uspešnica," je povedal Tone Rode, direktor založbe Družina, ki je knjigo izdala. "Martin se je zelo potrudil, Lojze se je angažiral in tudi celotna hiša, da bi sporočilo te knjige doseglo čim več ljudi," je dejal in dodal, da ga trenutno število prodanih izvodov kljub temu preseneča. "Spodbudno je, da ta knjiga ne trži rumenega tiska in novic o znanih osebnostih, ampak govori o Martinovi veri, sreči, o vsem, kar nas osrečuje, vsaj tiste, ki imamo nek oseben odnos z Jezusom."

Vodja Družininega marketinga Manica Ferenc je izpostavila dobrodelno noto, saj gresta od vsake prodane knjige dva evra za pomoč družinam v stiski. Pri tem sodeluje tudi Slovenska karitas. "Pomagali smo že šestim družinam in zbiramo sredstva za sedmo," je povedala in naštela tudi konkretne družine, ki so jim že pomagali. Tako so razdelili že 24 tisoč evrov, vsaki družini po štiri tisoč.

 VIDEO