četrtek, 23. november 2023

'Kje si bla doslej' nov album Vlada Kreslina #video

Vlado Kreslin, legendarni slovenski pevec in avtor, je v četrtek, 23. novembra 2023, na tiskovni konferenci predstavil svoj novi album 'Kje si bla doslej', ki je že v prodaji. Album je izšel. Vsebuje 17 skladb. Gostje na albumu so še Zvezdana Novaković, Momento Cigano, Marina Martensson, Ajdina Kreslin, Leopold I., Bastista Cadillac in skupina Orlek. Album je posvečen generaciji, ki je bila rojena leta 1953, in je poln spominov, nostalgije, humorja in ljubezni.



Na tiskovni konferenci, ki jo je vodil glasbeni novinar Gregor Bauman je Kreslin povedal, da je album nastajal spontano in brez pritiska. “Nisem imel nobenega načrta, kako naj bi zvenel album. Samo pisal sem pesmi, ki so mi prihajale na pamet, in jih snemal s svojimi glasbenimi prijatelji. Nekatere so nastale v studiu, druge v živo, nekatere so nove, druge starejše. Vse pa so del moje zgodbe, moje generacije, ki je doživela marsikaj,” je dejal Kreslin.



Album je dobil ime po eni izmed pesmi, ki jo je Kreslin napisal za svojo ženo. “To je pesem, ki sem jo napisal za mojo ljubezen. To je pesem, ki sprašuje, kje si bila doslej, ko sem te iskal, ko sem te potreboval, ko sem te čakal. To je pesem, ki pravi, da je nikoli ni prepozno za ljubezen, da je vedno čas za srečo,” je razložil Kreslin.



Na tiskovni konferenci je Kreslin predstavil tudi svoje decembrske koncerte Generacija 53, ki se bodo zvrstili 6., 7. in 8. decembra 2023 v Cankarjevem domu. Na koncertih bo nastopil skupaj s svojimi glasbenimi gosti, ki so sodelovali na albumu, in številnimi drugimi, ki so zaznamovali njegovo glasbeno pot. Med njimi bodo Beltinška banda, Mali bogovi, Parni valjak, Zoran Predin, Severa Gjurin, Vlatko Stefanovski, Pero Lovšin, Dan D, Siddharta, Big Foot Mama, Jan Plestenjak, Magnifico, Rudi Bučar, Neisha, Zmelkoow, Tabu, Hamo & Tribute 2 Love, Mi2, Orlek, Zabranjeno pušenje, Dubioza kolektiv in mnogi drugi.


Vlado Kreslin bo 29. 11. upihnil 70 svečk in ob tej priliki mu je upokojeni glasbeni urednik Dragan Bulič predal prigodno darilce in sicer kompaktno ploščo angleške skupine Marillion. Ob tej priliki mi  je Dragan zaupal še eno zanimivost....Ko je junija 1976 napisal kritiko koncerta skupine Horizont, kjer je nekoč prepeval Vlado Kreslin( to je bilo  v Studenskem naselju), je med drugim dodal tudi to: Zdi se mi, da tako dobrega vokala že nekaj časa nismo slišali na naših odrih, vsaj kar se domačih skupin tiče.



“Decembrski koncerti bodo praznovanje mojega 70. rojstnega dne, ki ga bom obeležil 29. novembra. To bo praznovanje moje glasbe, moje generacije, mojih prijateljev, moje publike. To bo praznovanje življenja, ki je lepo, če ga znaš živeti. Vabim vas, da se mi pridružite na tem glasbenem prazniku in skupaj zapojemo moje pesmi, ki so postale del slovenske glasbene zakladnice,” je povabil Kreslin.

VIDEO - Video utrinek s tiskovne konference

 Album KJE SI BLA DOSLEJ je na voljo v vseh bolje založenih glasbenih trgovinah in na spletni strani Vlado Kreslin. Te dni izide na vinilni plošči tudi ponatis legendarnega albuma PTIČ.