Ljubljana, 17. 2. 2025 - Naša največja nakupovalna destinacija z več kot 120 trgovinami in gostinskimi lokali je napovedala prihod dveh novih blagovnih znamk, ki bosta prvič stopili na slovenski trg prav v Cityparku. To sta Fashion&Friends ter KIKO Milano. "Z velikim veseljem napovedujem odprtje dveh novih blagovnih znamk, ki bosta prvič stopili na slovenski trg prav v Cityparku" je poudaril Andrej Ropret. V kratkem načrtujejo odpreti tudi prvo pop-up trgovino, kjer se bodo menjavale aktualne blagovne znamke, ki jih v nakupovalnih središčih pri nas še ni bilo.
![]() |
Z leve: Andreja Jernejčič, piarovka, Lin&Nil, Maja Vidmar, vodja marketinga Citypark, Andrej Ropert, center maneger Ciytypark. |
Praznovanje 23. rojstnega dne Cityparka bo potekalo v času šolskih zimskih počitnic od sobote, 22. februarja, do sobote, 1. marca. Nekaj posebnega pa bo v petek, 14. marca, ob 17. uri ko bodo v Cityparku organizirali druženje oziroma Meet & Greet s Severino, ki bo svoje oboževalce obdarila s podpisi in možnostjo fotografiranja.
![]() |
Kozmetika KIKO Milano |
Pri drugi pridobitvi Cityparka, leta 1997 v italijanski
prestolnici mode ustanovljeni kozmetiki KIKO Milano, je poudaril, da bo
podjetje v Sloveniji odprlo prvo trgovino prav v Cityparku. »Podjetje KIKO
Milano je pridobilo svetovno popularnost zaradi neverjetne raznolikosti
izdelkov, tekstur in barv ter dostopnosti visokokakovostne kozmetike – vsem.
Večina ponudbe je izdelane v Italiji. Kozmetika KIKO Milano združuje kakovost,
najsodobnejšo tehnologijo in neprekosljivo strokovno znanje na področju
kozmetike. KIKO MILANO je več kot le blagovna znamka ličil. Je simbol
italijanske ustvarjalnosti, sloga in inovativnosti v svetu lepote. Z leti je
podjetje KIKO Milano razširilo svojo prisotnost po vsem svetu s trgovinami v
večjih mestih po vsej Evropi. Odslej tudi v Sloveniji, samo v Cityparku,« je pojasnil
Ropret.
Paradni konj med slovenskimi nakupovalnimi destinacijami
letos beleži 23. obletnico delovanja, ob tem pa napoveduje pestro rojstnodnevno
dogajanje. Kakšni so letošnji načrti, kateri dogodki nas čakajo in katere
investicije so v načrtu, je na novinarskem srečanju povedala Andrej Ropret in Maja Vidmar, vodja marketinga v Cityparku.
Rdeča nit
rojstnodnevnega dogajanja bodo smrkci
Praznovanje 23. rojstnega dne Cityparka bo potekalo v času šolskih zimskih
počitnic od sobote, 22. februarja, do sobote, 1. marca. Osrednja tema bo
svetlomodra, saj bodo v središču pozornosti priljubljeni Smrkci. Obiskovalce
čaka nepozabno doživetje s presenečenji, smrkastične dogodivščine in nastopi,
ki bodo popestrili praznovanje. »Ni namreč skrivnost, da letos v kinematografe
prihaja najnovejši film Smrkci. V petek, 28. februarja, ob 18. uri bomo zato v
Cityparku imeli veliko druženje vseh smrkcev. Vsakdo ki pride našemljen v
smrkca, prejme darilo,« je napovedala Maja Vidmar.
Pustno rajanje z
veliko dobre glasbe in seveda krofi
Vse maske so vabljene v Citypark na tradicionalno pustno rajanje. V soboto, 1.
marca, bodo lahko rajale z Damjano Golavšek in Niko Zorjan, na pustni torek, 4.
marca, pa bodo za žur poskrbeli »smrkci« Fehtarji. Maske bodo obdarili z
brezplačnimi krofi, tiste najbolj izvirne pa še dodatno nagradili.
Meet & Greet s
Severino
V sodelovanju z Atelierjem Rebul, katerega ambasadorka je priljubljena hrvaška
pevka Severina, bodo v petek, 14. marca, ob 17. uri v Cityparku organizirali
druženje oziroma Meet & Greet s Severino, ki bo svoje oboževalce obdarila s
podpisi in možnostjo fotografiranja.
VIDEO
Pestro celoletno dogajanje z več kot 200
dogodki
Poleg nakupovanja lahko obiskovalci v Cityparku čez vse leto obiščejo številne
dogodke, ki prinašajo nepozabna doživetja za vse generacije. Tej tradiciji bodo
v Cityparku zvesti tudi letos. Pripravljajo pester program z več kot 200
dogodki, polnim zabave, presenečenj in ekskluzivnih ugodnosti za obiskovalce.
Praznovanja, tematski dogodki, glasbeni nastopi, sejmi, gledališke predstave in
posebne akcije bodo zagotovili, da bo vsak obisk Cityparka nekaj posebnega.