ponedeljek, 14. oktober 2013

Uspešni Slovenci zagnali Fashion Week Aquafresh

Danes se je v Kinu Šiška pričel težko pričakovani Fashion Week Aquafresh, ki se je začel z Nitro konferenco ob 16. uri. Gorivo za navdih so v dvorani Katedrala z zbranimi obiskovalci delili štirje Slovenci, ki jim je uspel veliki met v tujini.


Mitja Okorn, Nataša Čagalj, Jure Prek in Rok Predin. 

Prva je s povezovalcem Kamenkom Kesarjem govorila modna oblikovalka Nataša Čagalj, ki že več kot 15 let deluje med prefinjenimi modnimi hišami. "Čeprav je v modi velika konkurenca, vsak ponudi nekaj svojega, kar je zanimivo za delodajalce. Po mojem mnenju sem uspela, ker sem bila vedno pripravljena na trdo delo, nisem se nič pritoževala in se prilagodila po svojih najboljših močeh," je med drugim povedala oblikovalka.


Tudi v modnem svetu trdo delo prevladuje nad talentom, pravi modna oblikovalka Nataša Čagalj, ki je delala za Lanvin, Cerruti, Stello McCartney in Victorio Beckham.
Oblikovalec in animator Rok Predin je z zabavno pripovedjo o svojih začetkih nasmejal občinstvo, saj je zaupal, da je zamenjal kar tri srednje šole in 150 sošolcev. Izpostavil je, da je najpomembnejše zagotovo to, da imaš nekoga ob sebi, ki te podpira, kot je bilo v njegovem primeru dekle Sara. Za njim se je odpravila v London, kamor ga je gnala želja po uspehu, čeprav na začetku ni imel prave predstave, kako izgleda animacijska industrija. "Nisem čakal na delo, ampak sem sproti delal risanke in jih pošiljal svojim bodočim delodajalcem, ko sem naredil kaj novega. Ravno zadnji dve risanki sta me pripeljali do pogodbe z Trunk Animation, kjer delam že štiri leta."


Na dan, ko je že mislil odnehati z iskanjem dela in priložnosti v Londonu, so Roka Predina poklicali iz podjetja Passion Pictures in mu ponudili delo.

Kamenko je imel za goste pripravljena tudi zanimiva vprašanja, tako je na primer izvedel, da so Hotemaže sanjski kraj umetniškega direktorja in vodje animacije pri Outfit7 Jureta Preka. Prav tako je Prek delil z občinstvom, da rad vrtnari in ima na vrtu 9-tonsko skalo, vendar ga je tisti, ki mu jo je pripeljal, prosil, naj ga za takšne stvari raje ne kliče več. 


"Všeč mi je, da lahko delam tisto, kar sem si želel in to v državi, v kateri sem se rodil," pravi Jure Prek.

Režiser Mitja Okorn, ki je posnel enega izmed največjih poljskih hitov Pisma sv. Nikolaju, je tudi nekdanji državni prvak iz znanja o gospodarskem poslovanju, na katerega se je prijavil zaradi tega, ker si je želel osvojiti prvo nagrado in potovati v Bruselj. Leto dni med študijem ekonomije je med drugim delal kot prodajalec glasbenih CD-jev v Big Bangu, da je zaslužil dovolj denarja za filmsko kamero. "Ponosen sem, da si je moj film ogledalo 2,5 milijonov Poljakov in čeprav mi je mama dejala, da se dobro blago samo hvali, sem se moral sedaj pohvaliti kar sam," je dodal nasmejani režiser, ki črpa energijo iz svojega dela in ustvarjanja. 

Mitja Okorn: "Če ne bi bil režiser, bi bil kitarist!"

Nadaljevanje prvega dneva Fashion Week Aquafresh bo ob 21. uri, ko se bo pričela modna revija, na kateri bodo predstavili svoje kolekcije m*faganel, Maja Štamol, Urša Drofenik, Sofia Nogard, Irena Funduk Fashion in Ivan Rocco.

Avtor fotografij: Aleš Pavletič.