nedelja, 27. september 2015

V stari zidanici Malek srečal igralca Demetra Bitenca

Pred kratkim ko sem potoval po Pomurju in me je pot peljala tudi v osrčje prleških vinogradov do 300 let stare zidanice Malek, ki je le lučaj oddaljena od Taverne in manj kot kilometer vstran od dvorca Jeruzalem sem tam srečal znanega filmskega igralca Demetra Bitenca.



V avtomobilu Nissan Juke ga je pripeljala Sabina Dizdarevič. Ko sem 93 letnega seniorja vprašal po počutju mi je dejal: "Izvrstno se počutim, ker me v odličnem avtomobilu, ki je lep udoben prostoren in malo višji, ter je zato vanj lažje sesti in pa potem tudi lažje vstati, po osrčju prleških vinogradov in drugje po Pomurju vozi dobra, prijazna in simpatična šoferka."



Demeter Bitenc je odličen poznavalec vin in zato se je z zanimanjem udeležil degustacije vin, ki je bila v kleti 300 let stare zidanice Malek kjer je lahko doživel in okusil šarm ter eleganco vin vinske kleti Jeruzalem Ormož. K temu pa dodal še kakšno svojo zgodbo iz bogatega filmskega življenja.



Besedilo in foto: Janez Platiše