nedelja, 29. november 2015

10. jubilejna razstava Irene Kavšek - prerisati iz glave

Ljubljana, 25.11.2015 - Sredin jesenski večer, katerega je že davno pobarvala novembrska tema, je bil kot nalašč za otvoritev 10. jubilejne razstave Irene Kavšek v lepih prostorih Zdravniške zbornice Slovenije. Če pa je to razstava naše drage prijateljice, Irene Kavšek, potem smo z gotovostjo vedeli, da se bo tema umaknila zlatim barvam toplote, sonca in spokojnosti.



Na otvoritveni slovesnosti, ki sem jo tudi vodila sem v nagovoru povedala:
Irena, to je že tvoja deseta razstava. Imam to srečo, in predvsem čast, da sem vodila prvo in še katero vmes ter današnjo, jubilejno, deseto otvoritveno slovesnost. Poglejmo kakšna je razlika med prvo in današnjo razstavo. Govorila bom o razliki, kot jo vidim jaz, vi dragi obiskovalci pa malo pobrskajte po spominu in prepustite prosto pot domišljiji.

foto platise-0424

Takrat, ob prvi razstavi je smo vsi strmeli v dela , ki so nas očarala in navdušila. ' Klint po moje', je rekla Irena. Ja res je, Klint po Irenino. Vaja dela mojstra in Irenina roka je očitno postala bolj sproščena in predvsem bolj vešča. Domišljija je šla svojo pot in dela, katera vidimo danes so vse bolj Irenina. Barve so tiste, ki govorijo, nas vabijo in očarajo. Irena bravo, res si napredovala.

foto platise-0467

Opazila sem še eno bistveno razliko. Takrat ob prvi razstavi, je Irena stala v moji bližini vsa tresoča in bleda. Danes si veliko bolj samozavestna in pogumna. Pa saj si lahko, delo opravljaš odlično, stopaš po svoji poti in veš kaj hočeš. In kako to dosežeš ? Mislim da vem, kje je skrivnost!

foto platise-0357

Če se za pot, kakršno je izbrala Irena odločiš v zrelih letih, potem enostavno ustvariš tisto, kar imaš v glavi. Preprosto prerišeš iz glave, in tega se do zrelih let nabere veliko. Zato so vsa dela Irene zrela in popolnoma samosvoja.

foto platise-0404

Dragi obiskovalci, dovolite, da se za gostoljubje zahvalimo Zdravniški zbornici Slovenije in dr. Nadi Puharič, ki je duša teh prelepih umetniških dogodkov in odlični sopranistki Valeriji Šoster ter pianistki Aleksandri Naumovski –Potisk, ki sta na z glasbo polepšali z barvami obarvani večer.

Hvala Irena, ker si nas povabila in hvala ker si!


foto platise-0474

Razstavo na Zdravniški zbornici Slovenije, Dunajska 162, ki bo odprta do sredine februarja 2016 si lahko ogledate vsak dan, razen sobote, nedelje in ob praznikih. Razstavljena slikarska dela in pa dela, ki jih ima slikarka v svojem ateljeju, čez cesto, lahko tudi kupite.

Besedilo: Mojca Černe
Foto in video: Janez Platiše