»Zbrane šolske potrebščine, od barvic, zvezkov, do peresnic in torb, smo skupaj z našim levčkom, zaveznikom najmlajših, že predali Zvezi prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje, ki jih je razdelila nadobudnim šolarjem iz socialno šibkejših družin. Zaposleni smo škatle polnili s šolskimi potrebščinami, uprava pa je zbrano dopolnila s 100 novimi šolskimi torbicami, peresnicami in vrečkami za copate,« je tradicionalno akcijo zbiranja učnih pripomočkov opisala Svjetlana Almaš, vodja marketinga in odnosov z javnostmi pri zavarovalnici Generali.
|
Svjetlana Almaš, vodja marketinga in odnosov z javnostmi pri zavarovalnici Generali je zbrane šolske potrebščine, predala Maruši Kaučič Conde, predstavnici ZPM Ljubljana Moste–Polje, skupaj z Generalijevim levčko |
Tokrat je zbiranje potekalo v okviru njihove globalne iniciative The Human Safety Net. »Zavedamo se, da je vsaka družba močna le toliko, kolikor je močan njen najšibkejši člen. Zato moramo vedno najti tudi posluh za ljudi v stiski. Le tako bomo namreč lahko zagotovili boljši jutri generacijam za nami. Ponosni smo in v veliko zadovoljstvo nam je, da lahko s takšnimi projekti prispevamo k prijaznejši, varnejši in bolj kakovostni družbi,« je pomembnost družbene odgovornosti uspešnih podjetij izpostavila Almaševa.
V zavarovalnici Generali so namreč prepričani, da so kot uspešno podjetje dolžni vračati v okolje, kjer ustvarjajo, zato svojo družbeno odgovorno zavezo z različnimi projekti udejanjajo dnevno.