Ljubljana, 20. 12. 2024 - V Žitu nadaljujejo s svojo vizijo modernizacije pekarstva, tokrat z obsežno prenovo svojih prodajaln. V prazničnem decembru so na lepo pripravljeni slovesnosti odprli prenovljeno prodajalno na Kolodvorski ulici v Ljubljani, kar predstavlja pomemben korak v njihovem projektu preoblikovanja maloprodajne mreže. Otvoritveni trak so prerezal Martina Dalić, predsednica uprave Podravka d.d., Anton Hočevar, član poslovodstva Žito d.o.o. in Vladka Dirnbek, direktorica Žito Maloprodaja.
„Lani smo prenovili dve poslovalnici, letos tri, v prvem kvartalu 2025 pa načrtujemo prenovo dodatnih 11 prodajaln. S celovito prenovo želimo postaviti nove standarde v slovenski pekarski industriji in postati prva izbira za slovenske potrošnike. Nova strategija bo utrdila naš položaj vodilnega proizvajalca pekovskih izdelkov, hkrati pa okrepila blagovno znamko Žito,“ je na otvoritvi poudaril Anton Hočevar, član poslovodstva Žita.
Prenova vseh 16 poslovalnic je del ambicioznega projekta,
ki bo po zaključku omogočil širitev Žitove maloprodajne mreže na nove lokacije
po Sloveniji. Projekt temelji na želji po izboljšanju uporabniške izkušnje in
približanju vrhunskih pekovskih izdelkov potrošnikom. Skupna investicija v prenovo
poslovalnic znaša skoraj 1 milijon evrov.
Žito uvaja dva različna koncepta prenovljenih prodajaln.
»S prenovami uvajamo dva tipa prenovljenih prodajaln. Ene so pekarne z bistrojsko izkušnjo in s prostori, kjer lahko obiskovalci posedijo, uživajo v sveže pripravljenih izdelkih in ob tem spijejo kavo. Druge pa so "to-go" pekarne, torej manjše enote, prilagojene hitremu tempu vsakdanjika, z osredotočenostjo na priročne malice in sveže pekarske izdelke,« je koncept prenovljenih Žitovih prodajaln opisala direktorica Žito Maloprodaja Vladka Dirnbek. Na lokacijah Žitovih prodajaln, ki so znane po dodatnih storitvah, kot so priprava narezkov ali ponudba, prilagojena študentom, nameravajo ohraniti to ponudbo, a jo dodatno nadgraditi s prilagoditvami lokalnim potrebam.
Žito ostaja zvesto svoji 70-letni tradiciji, vendar s
prenovo združuje preteklost in prihodnost.
Martina Dalić, predsednica uprave Podravka d.d., je
ob tem poudarila strateški pomen vlaganj: „Žito
znova dokazuje, da tradicija in inovacije lahko uspešno stopajo z roko v roki.
S prenovo naših prodajaln smo naredili pomemben korak k modernizaciji slovenskega
pekarstva, hkrati pa se še bolj približali našim kupcem. Ta projekt je del
širše strateške vizije, s katero smo skozi pet ključnih stebrov uspešno
preoblikovali poslovanje Žita, posodobili proizvodnjo in povečali učinkovitost.
Z vlaganji, kot je to, gradimo močne temelje za utrditev našega položaja na
slovenskem trgu ter širitev ponudbe pekovskih izdelkov tudi na hrvaškem trgu.”
Prenovljene prodajalne so zasnovane tako, da ne le
izboljšujejo nakupno izkušnjo, temveč tudi prispevajo k boljšemu urbanemu
okolju, v katerem delujejo. Prenova Žitovih prodajaln simbolizira korak naprej
za slovensko pekarstvo in prinaša še boljšo izkušnjo za kupce po vsej državi.