torek, 7. julij 2009

Vesna Aljančič razstavlja v DSO Štepanjsko naselje

Vesna Aljančič, članica Dnevnega centra aktivnosti za starejše iz Povšetove v Ljubljani, je v Sloveniji znana z razstavami cvetnih arnažmajev iz posušenega in prešanega cvetja, ki ga avtorica tudi sama nabere. Tokrat razstavlja v prostorih Doma starejših občanov Štepanjsko naselje v Ljubljani. Razstavo je dopolnila s Florjanom in Florjanko, lutkama iz cunj, ter okrasno poslikanimi kozarčki od zdravil.

Vesna je ob tej priložnosti o sebi povedala: Zgodilo se je pred nekaj leti, ko sem se začela bolj intenzivno potepati po lepi Sloveniji. V začetku so bile noge težke, vsak kamen je bil prevelik in tu pa tam sem kakšnega tudi hote brcnila. Ker grobost ni moja domena, sem začela gledati v tla in ugotovila da med kamenjem domujejo lepi cvetovi. Utrgala sem tretjega, dvanajstega, petdesetega… Nabrano cvetje sem posušila in skuhala ne prav dober čaj.

Od takrat me je vleklo vsak dan globlje v naravo. Zavedala sem se, da bo sčasoma kontakt z naravo vse težji, zato sem si približala cvetje kar na domači vrt. Nekoč, morda že jutri, bo to moja narava, saj bodo Pohorje ,Bela Krajina, Primorska… predaleč. Kako pa živim vsak dan ? Ohranjam stik z naravo, nabiram in sušim cvetje in ustvarjam dekoracije ,ki jih lahko ogledujete danes.

Razstavo si v domu lahko ogledate vsak dan, v času, ko je dom odprt. Z avtorico pa lahko vzpostavite stik preko elektronske pošte: vesna.aljancic@gmail.com Pokličete pa jo lahko tudi na mobilni telefon 031 618 258.