četrtek, 18. oktober 2012

Veleposlanik ZDA obiskal delavnico Simbioz@

Hišo evropske unije v Ljubljani, v kateri potekajo računalniške delavnice Simboz@, je 18. oktobra obiskal ameriški veleposlanik v Sloveniji Joseph Mussomeli. Obiskal je računalniško delavnico Povežimo se, v kateri so slušatelji dobili osnovna znanja o delu s facebookom. Preko facebooka je veleposlanika na obisk povabil Žiga Vavpotič, pobudnik projekta Simbioz@. Slušateljem je Joseph Mussomeli v pozdravnem nagovoru povedal, da se je tudi sam, pred dvema letoma, ko je prišel v Slovenijo, srečal z internetom.



Na veleposlaništvu mu je služba za stike z javnostmi odprla račun na facebooku zato, da bo komuniciral z mladimi v Sloveniji. »Bil sem presenečen in kar malo sem se ustrašil, ker tega prej nikoli nisem počel. Vprašal sem jih, zakaj naj bi to počel. Odgovorili smo mi, da zato, ker Slovenci niso tako odprti in komunikativni kot smo Američani. Komunikacija je stekla. Pričel sem uporabljati facebook. Še danes ga uporabljam in to zelo intenzivno. Tako, da sem ga vključil v svoj delovni urnik. Preko facebooka komuniciram med 8.00 in 9.30 uro.«



Po nagovoru je veleposlanik udeležencem podelil potrdila o udeležbi na izobraževanju Simbioz@ jim čestital in se potem z njimi fotografiral.