sreda, 24. oktober 2018

Zoran Cilenšek se po sedmih letih vrača na glasbeno sceno

Na kostanjevi nedelji na Jančah sem srečal Zorana Cilenška iz Litije, ki se po sedmih letih vrača na glasbeno sceno. Ko sva se pogovarjala je povedal: "Ko sem živel v Kanadi sem imel tako močno domotožje, da sem se vrnil v domovino. Zelo sem pogrešal slovensko publiko, ki je za mene najboljša publika. Poleg tega pa s petjem in glasbo izražam tudi moja čustva in doživljanja, ki bi jih rad s pesmijo podelil s slovensko publiko." je poudaril Zoran, ki pravi, da se na glasbenih odrih pričenja njegova nova pevsko – glasbena pot in življenje.

Zoran Cilenšek. Foto Platiše
 Zoran Cilenšek je znano ime saj je pred leti prepeval z legendarnim Božidarjem Wolfandom – Wolfom. Od njegovih 25 pesmih je največja uspešnica 'Slovenec sem'. Sledi mu 'Ana', 'Mamca ne zameri', 'Sedem let' in druge.

Zoran Cilenšek s prijatelji in prijateljico. Foto Platiše.
Glasbena pot Zorana pričela že ko je hodil v osnovno šolo. Že takrat je imel takoimenovane 'garažne bende'. Ko je hodil v peti razred mu je oče kupil prvo kitaro. "Takrat se je mojih mislih začelo malo bolj resno razmišljanje . Ko sem končal osmi razred sem se pridružil lokalnemu ansamblu Ržiški fantje. Lepo so me sprejeli čeprav so bili vsi starejši od mene. Ko sem nastopal s tem ansamblom sem ugotovil, da je občinstvu všeč moje petje. 

VIDEO - Pogovor z Zoranom Cilenškom.


To me je spodbudilo, da sem se resno pričel ukvarjati z glasbo. Tako se je zgodilo, da ko sem se z 18 leti zaposlil v podjetju Mostova delal samo do malice in potem sem šel v kadrovsko službo po delavsko knjižico in rekel, da ne bom delal. Ravno takrat pa je v Cankarjevem domu zase snemal nove skladbe Božidar Wolfand – Wolf. Šel sem k njemu in mu rekel, da ne bom delal in da želim postati 'zvezda'. On se je samo nasmehnil in dobil sem za peti pesem 'Slovenec sem', ki je moja najuspešnejša pesem." je zaključil svoje pripovedovanje Zoran Cilenšek.